Subcategorieën

Bekijk hier de veelgestelde vragen.

Ik heb een vraag over mijn bestelling

Check voordat je contact zoekt eerst de veel gestelde vragen, hier zit meestal je antwoordt al tussen. Zit hiet niet je antwoordt tussen? Kan je mailen naar info@vagnetics.nl. Wij proberen z.s.m. je bericht te beantwoorden. Door drukte kan dit natuurlijk even duren.

Wat is de levertijd van een product?

De levertijden staan vermeld bij het product. Let op dit is altijd een indicatie.

Als ik mijn bestelling wil volgen krijg ik een wit scherm

Dit kan kloppen, als je geen account hebt aangemaakt dan zie je ook geen informatie als je order nog niet is verstuurd. Zodra je order is verstuurd ontvang je van ons een e-mail met de tracking gegevens.

Kan ik mijn bestelling ophalen?

Helaas is het niet mogelijk om je bestelling op te halen. 

Wat zijn de openingstijden?

Wij hebben geen vaste openingstijden door verschillende werkzaamheden. 

Wat is jullie retourbeleid?

Niet tevreden over jouw bestelde artikelen? Geen probleem! Je kunt deze binnen 14 dagen terug sturen. Controleer de algemene voorwaarden voor meer informatie over de retour voorwaarden, Komt je retour in aanmerking neem dan contact op met ons via info@vagnetics.nl

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, deze kan je zeker volgen. Zodra je bestelling verstuurd wordt ontvang je automatisch een mail met de tracking gegevens. 

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Bij ons kan je alleen via Ideal betalen. 

Product toegevoegd aan verlanglijst